WŁOCHY JUŻ ZA NAMI – fotorelacja

40 osób wzięło udział w wyjeździe studyjno-szkoleniowym do Włoch organizowanym przez Polską Izbę Branży Pogrzebowej. Szkolenia, prelekcje, ale i dobra zabawa połączona z degustacją włoskiej kuchni i wina. To przepis na sukces i zadowolenie. Dzień 1 to zwiedzanie Bolonii. Dzień drugi to udział w targach Tanexpo, w tym szkoleniach i organizowanych tam prelekcjach. Popołudniu przejazd do Wenecji i wspólna kolacja przy Canal Grande z widokiem na przepływające gondole i łodzie. Dzień 3 zwiedzanie Wenecji, w tym wizyta na Cmentarzu Św. Marka usytuowanym na wyspie. Tu w towarzystwie włoskich gospodarzy zwiedziliśmy cmentarz i krematorium, które swą działalność zaczęło w XIX wieku. Popołudniu przejazd do Werony i wspólna kolacja pod weronskim Coloseum (Areną). Wino, pasta i pizza te trzy słowa na zawsze będą kojarzyć się nam z miastem Romeo i Julii. Dzień 4 zwiedzanie Werony, przejazd do Bergamo (czas wolny) i wieczorny powrót do Polski. Tak w dużym skrócie można opisać nasz wyjazd. Do zobaczenia we Włoszech za dwa lata. Gdzie tym razem ? Już wiemy, ale potrzymamy Państwa jeszcze w niepewności. Już niedługo następne szkolenia i wyjazdy. Na początek Mikołajki w czerwcu.

Pozdrawiam

Dyrektor Izby

Dariusz Dutkiewicz

Urny dominowały na targach. Trumny w defensywie.

Nasz autokar, którym jeździliśmy po Italii

Wenecja…

Cmentarz Św. Michała na wyspie – brama, do której podpływają karawany.

Zwiedzanie cmentarza

Urny z I połowy XX wieku.

Nie ma to jak wspólna kolacja 🙂